• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
(035) 5480 110
Servicedesk (035) 5480 112
info@dwe-ict.nl
Remote Support

DWE ICT

  • Producten
    • Security
    • Cloud
    • Netwerken
    • Telefonie
    • Back-up
    • Hardware
  • Diensten
    • ICT Beheer
    • Werkplekbeheer
    • Servicedesk
    • 24/7 storingsdienst
    • ICT Management
    • ERP/CRM consultancy
  • Klanten
  • Over ons
    • Ons team
    • Vacatures
    • Partners
    • Nieuws
  • Contact

Microsoft Dynamics CRM implementeren

Blog · 18 september 2019

DWE ICT: uw partner voor Microsoft Dynamics CRM implementaties 

Met Microsoft Dynamics kunnen nieuwe bedrijfsprocessen snel worden verbeterd. Met DWE ICT kiest u voor een partner die deze trajecten vanuit de bedrijfsstrategie oppakt en vormgeeft. Klantgerichtheid, efficiënte planning, integrale kostenoriëntatie zijn de uitgangspunten voor het inrichten van Dynamics. 

Klantgerichte strategie
Wij hebben ruime ervaring met het vertalen van doelstellingen naar efficiënte processen in Dynamics. Ons startpunt is een strategische oriëntatie op het vraagstuk. We inventariseren de huidige processen en brengen onze eigen ervaring in, in de vorm van Best Practices. We bespreken de resultaten in de context van de ondernemingsstrategie en maken daarna een blauwdruk van de technische mogelijkheden van Dynamics. 

Microsoft
Het Microsoft Dynamics-platform is een indrukwekkende bouwdoos van ICT-componenten waarmee snel en effectief oplossingen gebouwd kunnen worden. DWE ICT zet de volgende in: 

  • Sales: de oplossingen voor relaties, contacten, verkoop/pipeline en de processen die daar bij horen.  
  • FS: het plannen van medewerkers op locatie, de juiste werkinstructies en kennisdeling 
  • PSA: Projecten, planning en urenadministratie 
  • SD: slimme verbeteringen voor de servicedesk. 

Dynamics 365 wordt aangeboden vanuit de cloud. Het is daarmee een schaalbaar, flexibel en online CRM-platform dat toekomstvast is. De licentiekosten worden afgerekend er maand, per gebruiker. Voor ANBI-organisaties geldt een aangepast licentietarief. 

Projectaanpak
Met onze scrum-gebaseerde aanpak zorgen wij er voor dat organisaties in korte tijd veel functionaliteit kunnen bieden en snel ‘live’ kunnen brengen. 

We werken gefaseerd. Met de blauwdruk als uitganspunt werken klant en DWE ICT gezamenlijk aan de oplossing. Met veel tussenopleveringen wordt het project gestuurd en gecontroleerd en – waar nodig – bijgestuurd. Op deze manier zijn we er zeker van dat ook alle onderliggende eisen worden gerealiseerd.  

Adoptie
We zetten de werkprocessen centraal en leveren daar de juiste oplossing bij. Om te zorgen dat gebruikers de nieuwe oplossing omarmen, maken wij adoptieplannen voor optimale acceptatie. Opleiden is een belangrijke component daarin. Enerzijds is er veel standaardmateriaal beschikbaar in onze DWE-academie, anderzijds maken we maatwerkopleidingen die werknemer, proces en IT aan elkaar koppelen. 

Support
Nadat het project is opgeleverd, blijven we ondersteuning leveren. Zijn er issues die we snel kunnen verhelpen? Dat doen we meteen! Uitgebreidere vragen, Microsoft updates of andere wijzigingen regelen we in een beheercontract. 

Dynamics-365-logo-300x2851

Meer weten over Microsoft Dyamics 365?

Contact

Ga direct naar

  • Home
  • Producten
  • Diensten
  • Klanten
  • Over ons
  • Nieuws
  • Contact

Producten

  • Back-up
  • Cloud
  • Hardware
  • Netwerken
  • Security
  • Telefonie

Diensten

  • ERP/CRM consultancy
  • ICT Management
  • 24/7 storingsdienst
  • Servicedesk
  • Werkplekbeheer
  • ICT Beheer

Eikenlaan 10
3755 CP Eemnes

Weerkbroek 1
6666 ML Heteren

info@dwe-ict.nl
035-5480 110

Filed Under: Blog

Previous Post: « ISDN stopt

Copyright © 2019 · Showcase Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in

DWE ICT gebruikt cookies om onze website(s) te analyseren en te verbeteren en voor marketingdoeleinden. Door gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Akkoord!Meer informatie